Mám reštauráciu, kaviareň
Pozrite si príklad realizácie pre konkrétneho klienta, možno Vás to inšpiruje vo Vašom biznise.
Čo vám vieme zaobstarať…
Vymyslíme názov
a navrhneme logo
Navrhneme
pútavé vizuály
Spustíme pekný web
s ponukou
Spropagujeme
Vašu prevádzku
INŠPIRUJTE SA
Steak Park
Piešťanský Steakpark je úspešný projekt Hotela Park Avenue. Klient nás oslovil so zaujímavým zadaním: Vymyslieť názov a logo pre prevádzku, situovanú v priestoroch hotela, ktorá bude ponúkať top kvalitu v gastronómií, so zameraním na steaky. Challenge accepted !
Logo a názov
Názov Steakpark je vytvorený ako kombinácia dvoch assetov, ktoré prevádzku vystihujú. Reštaurácia sa zameriava na STEAKy a je situovaná v PARKu, konkrétne v Pieštanskom mestskom parku. Logo je sugestívnym vyobrazením vypečených čiar na steakovom mäse. Ide o relatívne jednoznačný symbol, ľahko zapamätateľný. Celkovo je logo vytvorené tak, aby sa dalo rýchlo identifkovať a odlíšiť od konkurencie.
Logo a názov
Názov Steakpark je vytvorený ako kombinácia dvoch assetov, ktoré prevádzku vystihujú. Reštaurácia sa zameriava na STEAKy a je situovaná v PARKu, konkrétne v Pieštanskom mestskom parku. Logo je sugestívnym vyobrazením vypečených čiar na steakovom mäse. Ide o relatívne jednoznačný symbol, ľahko zapamätateľný. Celkovo je logo vytvorené tak, aby sa dalo rýchlo identifkovať a odlíšiť od konkurencie.
Jedálny lístok
jedálny lístok je vždy otázka kompromisu medzi vyhotovením a trvácnosťou. Zvyčajne jednoduché jedálničky zaliate v lamine vydržia dlhšie, ale pôsobia skôr lacno. Pre Steakpark sme vytvorili kompozit zložený z drevenných dosiek a vnútornej papierovej tlače. Drevo je morené a lakované, vyrezané laserom do potrebného tvaru.
Dominantou je gravírované logo Steakpark.
Inštalácia 3D loga
V interiéri reštaurácie Steakpark sme osadili logo v 3D prevedení s bodovým nasvietením. Logo je osadené na špeciálnom tapetovom podklade. Použitý materiál doplňuje interérové zameranie celej prevádzky.
Inštalácia 3D loga
V interiéri reštaurácie Steakpark sme osadili logo v 3D prevedení s bodovým nasvietením. Logo je osadené na špeciálnom tapetovom podklade. Použitý materiál doplňuje interérové zameranie celej prevádzky.
Produktové fotografie
Na produktovom fotení jedla je najzábavnejšia záverečná fáza 🙂 Predtým je však potrebné všetko pekne naaranžovať, upraviť, nájsť vhodné svetlo, prípadne dosvietiť a samozrejme dobre zaostriť a cvaknúť… Následná postprodukcia, t.j. doladenie svetlosti, orezanie, vygenerovanie potrebných formátov je síce menej zábavné ale po dobrom jedle je to zábava!
Chcete vidieť viac?
Prezrite si Naše portfólio s ďalšími realizáciami